© Farda فـــــردا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

ابراز سپاس

وحید قاسمی

با درود و سلام گرم به خوانندگان گرامی برگهای پر بار فردا!

ویژه برنامه یی که از سوی سایت وزین "فـــردا" به بهانه پنجاه سالگی من به راه انداخته  شد، در برگیرنده پیامها و نوشته های گرانبهایی بود که از سوی دوستان مهربان و شخصیتهای برازنده و سرشناس میهن بجان برابرم  ارسال گردیده بود. بدون شبهه تک تک آنها را لبریز از  صفا، صداقت، خوشبینی و مهربانی  یافتم.

دوستان فزون مرتبت با دید نیکوبین  و قدر شناسانه شان  نام مرا در جمع خدمتگاران عرصه هنر کشورم رقم زدند. من حرمت و محبت مردمم را بالاتر از هر مقام دیگری پنداشته، به خویش بالیدم وشکرانه خدای بی نیاز را به جا نمودم.

با بی تکلفی که  بین دوستان  همدل روا باشد، میخواهم ارادتم را به یکایک شخصیتهای فرهنگی کشورم، دانشمندان، نویسندگان، شاعران، کارشناسان هنرموسیقی، برنامه سازان وهنرمندان موسیقی و نیز به بزرگان و جوانان ابراز بدارم. 

به اینوسیله خاصتاً از دست اندرکاران سایت فردا  و کلوپ قلم  به ویژه ازجناب دکتر اکرم عثمان و جناب فتاح غفوری ابراز امتنان مینمایم.

محبت عزیزان مهربانی را که این همه مطالب را تهیه نمودند، همواره از ته دل سپاس میدارم، به ویژه از نویسنده گرامی بانو ماریا دارو که زحمات  جمع آوری پیامهای بخش امریکا و کانادا را به دوش گرفت، از شاعر، ژورنالیست و دیکلماتور ورزیده  بانو فریبا صادق آتش که پیامهای هنرمندان بخش اروپا را به دوش داشت و از شاعر گرامی و دوست عزیزم جناب هارون راعون که زحمات گردآوری نوشته ها از داخل افغانستان را متقبل شده است.

همچنان سپاس فراوان از  پژوهشگر و نویسنده گرانقدر ما جناب دکتور صبورالله سیاه سنگ به خاطر فراهم ساختن  شناسنامه فعالیتهای هنری سی و پنج ساله ام.

با سلام و سپاس مجدد از همه کسانی که در این برنامه نظریات صمیمانه و انتقادی شان را انعکاس داده اند.

 



 

    

«»«»«»«»«»«»

 

 

 

 


 

ادبی ـ هنری

 

صفحهء اول