© Farda فـــــردا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

گامی دیگر به سوی توسعۀ فعالیت های مدنی در افغانستان

سایتِ انترنیتی شبکۀ جامعۀ مدنی و حقوق بشر آغاز به کار کرد. این سایت، در پهلوی این که به فعالیتهای شبکۀ جامعۀ مدنی و حقوق بشرپرداخته است، مقاله ها و آثارِ ارزشمندی در زمینه های حقوق بشر، جامعۀ مدنی و مسایلِ پیرامونِ حاکمیتِ قانون، مباحث و گفتگوهای سازنده در زمینه های حقوقِ شهروندی ـ سیاسی و حقوقِ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را در خود گنجانیده است. در سایتِ شبکۀ جامعۀ مدنی و حقوق بشر، گفتمانهای حقوق بشر و جامعۀ مدنی، به عنوانِ پیش زمینه های پرداخت به ارزشهای اجتماعی، که جامعۀ افغانستان به آنها نیاز مبرم دارند، مطرح گردیده است. این سایت تلاش می نماید تا گفتمانها را در سطحِ اجتماع بکشاند و از اهلِ قلم می خواهد تا به این گفتمانهای ارزنده، به گونه های هنجاری آن، بپردازند.

شبکۀ جامعۀ مدنی و حقوق بشر افغانستان، نهادیست که در راستای راه اندازی این گفتمانهای سازنده، بسترسازی نموده است و از چهار سال به اینسو، با حضورِ ارزشمندِ خویش، راهها، طرحها و نظریاتِ سازندۀ خویش را به جامعه و دولت ارایه داشته است.

راه اندازی وب سایتِ شبکه، راه را برای کسانی که به ارزشهای جامعۀ مدنی باورمند هستند باز نموده و افکار و نوشته هایشان را به نمایش می گذارد.

درین سایت، پیوندهایی از سایر سایتهای مرتبط به حقوق بشر و جامعۀ مدنی فهرست شده است. گفتنی است که کار روی صفحات پشتو و انگلیسی سایت شبکه ادامه دارد و امیدواریم به زودترین فرصت ممکن این بخش ها نیز فعال گردند و همه مخاطبان ما در سطح ملی و بین المللی از محتویات آن بهره مند گردند.

نشانی وب سایتِ شبکۀ جامعۀ مدنی و حقوق بشر چنین است: www.cshrn.af  به منظور ارسال نظر و پیشنهاد و دیگر مطالب ارزشمند با ما از طریق نشانی info@cshrn.af به تماس شوید.

 

با سپاس فروان

هیئت مدیرۀ شبکۀ جامعۀ مدنی و حقوق بشر افغانستان


                                        

                                                                                                    
 


 

اجتماعی ـ تاريخی

صفحهء اول