© Farda فـــــردا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

                                   انفجار بزرگ و کاینات یا بازپروری معنویت
                                    یک اثر جالب پژوهشی از قاری میر زاهد


اخیرا رساله ای ارزشمند تحت عنوان «انفجاربزرگ و کاینات» بقلم دانشمندگرانمایه جناب قاری میرزاهد به اداره فردا رسید که از مضامین و موضوعات جالبی حکایت می کند.
این رساله در هفتادو دوصفحه تدوین شده مولف محترم در نگارش تالیف شان ازمنابعی معتبر عربی،فارسیو انگلیسی بهره برده اند. درصدرمنابع شان قرآن عظیم الشان قرار دارد که نگاردنده صاحب نظر ، نکات جالبی را برگزیده که گواه وقوف شان به آیات قرآنی می باشد وبه صرافت در یافته اند که در مورد زیادی، آیات مبارک قرآنی با در یافت های علمی جهان معاصر تطبیق می کند.
جناب فضل غنی مجددی در مقدمه وتقریظی بسیار جالب درباب محتویات رساله حاضر چنین آورده ایت: معجزات قرآن کریم در مسایل علمی از جمله معجزاتیست که همیشه خود را تجدید می کند وقرآن، برای هر نسل آن معلومات را که برای نسل ماقبل آن نداده بود که این خود معنی تجدید واستمرار بودن قرآن است ویکی از معجزات علمی قرآن به حساب می آید.
در همین راستا آقای فضل غنی مجددی می افزاید: رساله که در دست داریم اثر فاضل دانشمند جناب قاری میرزاهد می باشد. مولف محترم پژوهش شانرا درباب معجزات قرآن کریم برشته کشیده اند وجناب شان به من افتخار بخشیدند تا تحقیق را قبل از طبع آن مطالعه نمایم.
از خلال مطالعه دریافتم که موضوع تحقیق رکنی از ارکان معجزه قرآن در مسایل خلقت طبیعت است.
(برگرفته از تقریظ جناب فضل غنی مجددی ص 8)
دیگر اینکه به همت مولف عکسهای جالبی از انواع کهکسانها و منظومه های متعدد سماوی و شواهدی ازتبعات BigBang در کاینات چاپ شده است. به گفت مولف تصاویر از صفحه انترنتی ناسا و صفحه انترنتی دکتور زغلول نجارگرفته شده که گواه دقت و امعان نظر جناب میرزاهد می باشد. باید خاطرنشان کردکه اگر فردی از جماعت کتابخوان علاقمند دریافت کتاب حاضر باشد می بایست به شماره آتی تماس بگیرد.
0043316683378
«کلوب قلم » ضمن عرض تبریک به مولف محترم آرزومنداست که از این پژوهنده سختکوش باز هم آثاری پژوهشی و محققانه بخواند واز محتویات آنها بهره مند گردد.
 

                 


                                                                                                                                  


 

اجتماعی ـ تاريخی

صفحهء اول