© Farda فـــــردا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                   ویژه نامه «کلمه» به مناسبت بزرگداشت از شخصیت داکتر اسدالله حبیب

«کلمه» مجله وزین ادبی فرهنگی که در آلمان منتشر می شود در این نوبت به ابتکار تازه یی دست یازیده که با تحسین و آفرین شمار کثیری از فرهنگیان روبرو شده است.

به همت جناب داکتر احمدلقأ نجم صاحب امتیاز کلمه و به مدیریت جناب داکتر حمیدالله مفید ویژه نامه ای به مناسبت تجلیل از کارکردهای ادبی و علمی داکتر اسدالله حبیب داستانویس، پژوهشگر ، بیدل شناس و شاعر فرهیخته وطن ما منتشر شده است که به حق اقدامی بسیار نیکو، به موقع و فرهنگدوستانه می باشد.

شایان ذکر است که مجله کلمه زیر نظر استاد اسدالله حبیب چاپ می شود و ایشان در تنقیح ، سمت دهی و ویرایش آن نامه نقشی به سزا ایفا می کند ودو دانشمند همکارش را رس می رساند.

هرچند ماندیدای اکادیمیسین داکتر حبیب شخصیتی ناشناخته نیستند و همگان اطلاع دارند که ایشان چه در کار های دیوانی از جمله ریاست پوهنتون کابل و چه در امور کاملا فرهنگی و تدریسی چهره ممتاز و خدمتگزار بوده است، مع الوصف ابعاد فعالیت های ادبی و علمی و پژوهشی ایشان به حدی پر جنبه می باشد که باید به کرات به آنها پرداخت و زوایای ناگفته آن را بالا کشید.

از این سبب گردانندگان مجله وسایت فردا و منسوبان کانون قلم افغانها مقیم سویدن انتشار ویژه نامه «کلمه» را به معرفی و بزرگداشت استاد داکتر اسدالله حبیب اختصاص یافته است به مسوولان کانون انتشاراتی «کلمه» تبریک می گوید و کامیابی های افزنتر استاد حبیب را آرزو می برند.

 

                   

   

«»«»«»«»«»«»

 

 

 

 


 

ادبی ـ هنری

 

صفحهء اول