© Farda فـــــردا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فــــردا

 

 

 

 

 

شهنا و فرآورده های هنری تازه

 

 

 

 

در يک ماه اخير از هنرمند خوش آواز و حساس کشور ما آقای شهنا CD و DVD  تازه داشتيم که حاکی از درخشش چشمگير اين جوان با استعداد و پرکار می باشد.

 

تا جايی که ما شاهد هستيم شهنای عزيز از بدو کار هنری نشان داد از ظرفيت بالای دستيابی به مراتب و منازل زيبايی شناسی برخوردار است و ترديدی ندارد که اين ظرفيت از راه معاشرت و مباشرت بسيار نزديک او با آموزگار هنرشناس و بزرگش داکتر صادق فطرت افزايش فراوان يافته و رنگ پذيرفته است.

 

شنوندهء ناآشنا  که مناسبت خونی و آموزشی اين ماما و خواهر زاده! آگاهی ندارد به محض شنيدن صدای شهنا در يک لحظه گمان می برد که در مجلس ساز و آواز استاد ناشناس حضور دارد و گوش به نوای سحرآفرين او داده است اما به زودی درميابد که آن همه انس و الفت خانوادگی، اسباب اين همه مشابهت و همنوايی را فراهم کرده است.

 

از يکی از DVD های آقای شهنا بر می آيد که او در جريان سال روان مسافرتی به کابل داشته است و در آن زيارتگاهِ خاطره ها و ياد ها در آرامگاه جاودان ياد احمد ظاهر به اصطلاح «مجرايی!» داده، به خاطر عمران دوبارهء شهر کودکی های ما، با معمار ها و کارگر ها دست و آستين بر زده و به بازسازی دست يازيده است. کوچه و پسکوچه ها را بو کشيده و با آهنگهای گرمش با مردم کابل، تجديد حلف و پيمان کرده است.

 

اعضای کلوپ قلم بخصوص مسوولان مجلهء فردا و وبسايت فردا از خوانندگان و بينندگانش ميخواهد که CD ها و DVD های شهنا را دستياب نمايند و اين هنرمند پرتلاش و خوش آواز را مدد رسانند.

 

 

 

 

 

 


 

ادبی ـ هنری

 

صفحهء اول