© Farda فـــــردا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محمود نظری

 

 

 

 

 

 

 

محمود نظری

 انگستان

 

طنز:

 

 

 

زنده باد همو!

 

 

 

 

وکیل منتخب شده، خطاب به مردم محل خودچنین فرمود:

 

مه از شما تشکر میکنم که سر مه اعتماد نه کدید و رای خود ه به مه نه دادید ولی مه باز هم خوده بحیث نماینده شما برگزیدم مه قبلاً بشما وعده های کده بودم وحالا نر واری سر وعده های خود استاده نیستم.قصه ای تان مفت است مه به زور خود وکیل شدم. مه برای جمع اوری پول مصرف شده، سود و زندگی آینده خود پلان دراز جمع اوری سیم و زر را جور کدیم که به اساس نرخنامه داده شده مشکلات شما را رفع خواهیم کد.شاید شما این نرخنامه دالری مرا ندیده باشید خیر مه این نرخنامه دالری و پلان دراز خودرا به مرد زن و اوشتوک شما نشان خواهم داد.

 

مه گپهای خوده به ای شعار کوتا ه می کنم:

 

زنده باد نرخنامه دالری و پلان درازمه

مرده باد پیشانی چملک و لبان خشک شما.

 

 مردم جمع شده با شنیدن این بیانیه علمی بجای چکچک فرار را بر قرار ترجیع دادند چون نماینده منتخب شان عین بیانیه را به این تفاوت زیر کلمات که خط کشیده شده همو خوانده ایراد نمود.

 

مه از شما همو میکنم که سر مه همو نه کدید و هموخود ه به ما نه دادید،ولی مه باز هم خوده بحیث همو شما برگزیدم مه قبلاً بشما همو کده بودم وحالا نر واری سر همو های خود استاده نیستم. همو ای تان همو است مه به زور خود همو شدم مه برای جمع اوری همو مصرف شده، سود و زندگی آینده خود همو دراز جمع اوری همو همو همو کدیم که به اساس همو داده شده همو شما را همو خواهیم کد.شاید شما این همو دالری مرا ندیده باشید خیر مه این همو دالری و همو دراز خودرا به مرد زن و اوشتوک شما همو خواهم داد.

 

مه همو خوده به ای همو کوتا ه می کنم:

 

زنده باد همو دالری و همو درازمه

 مرده باد همو چملک و همو خشک شما.

 

 

 

 

 

 


 

ادبی هنری

 

صفحهء اول